Inkontinens - Genbestil bleer via Tena-appen - NÆ

Fremgangsmåde

1.0 Genbestil bind og bleer via Tena-appen
Der kan i sjældne tilfælde bestilles via tlf. kontakt på 48168210 husk at have cpr nr. eller kunde nr, klar. 

Her ses en liste over de Tena-produkter, som kommunen bevilger. Medarbejdere kan bestille produkterne i Tena- Online via Tena-appen.
 

2.0 Borger genbestiller selv
Der kan være borgere, som har brug for vejledning i at klare genbestillingen selv. Medarbejdere kan guider borgeren til at varetage genbestillingen efter denne vejledning.
 

3.0 For medarbejdere i Hjemmeplejen
Følg denne vejledning for oprettelse i Tena-Online.
 

4.0 For medarbejdere på plejehjem
Det anbefales, at der kun er to- tre medarbejder i hvert team, der er oprettet i Tena-Online.

Oprettelse i Tena-Online sker ved at sende en mail med navn, mailadresse og team til kontinensspecialisten. De opretter medarbejderen, hvorefter de har adgang til at genbestille bleer til borgerne i eget team. 


NB. genbestilling via genbestillingskortet fra kassen kan ikke længere benyttes

Formålet med genbestilling af bind/bleer Online er en hurtigere levering, samt besparelse af medarbejderressourcer ved at de undgår en evt. telefonkø hos Essity /Tena.

Dokumenttype: Instruks
Gældende for: Center for Sundhed og Ældre
Faglig målgruppe: Alle
Udarbejdet af: Helle Janni Sztuk
Godkendt af: Helle Janni Sztuk
Faglig ansvarlig:
Godkendt: 2025-05-05 00:00:00
Gældende:
Revisionsansvarlig:
Revision: 2027-05-05 00:00:00
Version: 2
Lovgrundlag:
Standarder:
Søgeord: TENA, TENA-APPEN, TENA-ONLINE, INKONTINENS, BLE, BIND, BEVILLING