Hjælpemidler - Afhentning og aflevering af hjælpemidler direkte på hjælpemiddeldepotet - NÆ

Fremgangsmåde

Det er muligt for medarbejdere og pårørende/borger selv at afhente og aflevere hjælpemidler på hjælpemiddeldepotet.

Bestilling skal være oprettet i NEXUS før der kan bestilles tid til afhentning af hjælpemidler.
Frem til kl. 10.00 er det muligt at bestille til samme dag.

 



 

At medarbejder ved hvordan der kan bestilles afhentning og udlevering af hjælpemidler, direkte på hjælpemiddeldepotet

Teamleder, fysioterapeut, ergoterapeut eller forflytningsvejleder oprettet bestilling i Nexus

Hjælpemiddeldepot:
Næstved Kommunes depot som udlevere og servicere hjælpemidler til kommunes borgere.
Hjælpemiddeldepotet findes på adresse. Kassernevej 15, 4700 Næstved

 

Forflytningsvejleder: 
En medarbejder med særlig uddannelse og kompetence til at vejlede kollegaer i forflytninger.

Dokumenttype: Instruks
Gældende for: Alle områder
Faglig målgruppe: Alle faglige målgrupper
Udarbejdet af: Lene Hansen
Godkendt af: Lene Hansen
Faglig ansvarlig: Lene Hansen
Godkendt: 2024-10-29 00:00:00
Gældende:
Revisionsansvarlig: Lene Hansen
Revision: 2026-11-30 00:00:00
Version: 2
Lovgrundlag:
Standarder:
Søgeord: HJÆLPEMIDLER, HJÆLPEMIDDEL, AFLEVERING, AFHENTNING, UDLEVERING, HJÆLPEMIDDELDEPOT