Hjælpemidler - Afhentning og aflevering af hjælpemidler direkte på hjælpemiddeldepotet - NÆ
Det er muligt for medarbejdere og pårørende/borger selv at afhente og aflevere hjælpemidler på hjælpemiddeldepotet.
Bestilling skal være oprettet i NEXUS før der kan bestilles tid til afhentning af hjælpemidler.
Frem til kl. 10.00 er det muligt at bestille til samme dag.
- På dette link er vejledning til hvordan du bestiller tid til frontdesk (kan evt. udleveres til borgere/pårørende)
- På dette link kan du bestille tid til frontdesk
- Her finder du instruks og vejledning til hvordan du bestiller og anmoder om hjælpemidler
At medarbejder ved hvordan der kan bestilles afhentning og udlevering af hjælpemidler, direkte på hjælpemiddeldepotet
Teamleder, fysioterapeut, ergoterapeut eller forflytningsvejleder oprettet bestilling i Nexus
Hjælpemiddeldepot:
Næstved Kommunes depot som udlevere og servicere hjælpemidler til kommunes borgere.
Hjælpemiddeldepotet findes på adresse. Kassernevej 15, 4700 Næstved
Forflytningsvejleder:
En medarbejder med særlig uddannelse og kompetence til at vejlede kollegaer i forflytninger.