Hjælpemidler - bestilling af hjælpemidler til kompressionsstrømpe og småhjælpemidler - NÆ
I hvert distrikt er der en person, som er ansvarlig for bestilling af hjælpemidler til kompressionsstrømper og småhjælpemidler til det lokale depot.
Kontakt nedenstående hvis der mangler hjælpemidler i det lokale depot.
Syd/Øst:
Ergoterapeut Anders Sørup Jessen, mail: asjes@naestved.dk tlf.: 23995730
Ergoterapeut Lene Schmidt Adolf, mail: lenni@naestved.dk tlf.: 55882039
Nord/vest:
Ergoterapeut Clara Marseen Buttenschøn, mail: cbutte@naestved.dk tlf.: 25451707
Ergoterapeut Susan Münster-Swendsen, mail: smnste@naestved.dk tlf.: 25451837
1.0 VIGTIGT
Der må kun bestilles de hjælpemidler, der står i kataloget - ALT andet skal ansøges via Nexus (Ansøgning om hjælpemidler/Boligindretning)
2.0 Den ansvarlige depot-ergoterapeut i distriktet
Bestiller hjælpemidler pr. mail hos Danishcare supply og med cc til Hjælpemiddeldepotet
3.0 I mailen skrives hvad der bestilles på følgende måde
- Bestilling af x antal, HMI XXXXX
- Fakturaen fremsendes elektronisk til
EAN-nr.: 5790001266134
CVR-nr.: 22 12 86 12
- Faktureringsadresse
Kommune Leasing A/S
Kultorvet 16
1175 København K
Ordrenr.: K370 A58552
- Leveringsadresse
Skriv den lokale adresse hvor hjælpemidler skal leveres
4.0 Når hjælpemidlerne modtages
- Underret Hjælpemiddeldepotet, om at det bestilte er modtaget
- Hvis der er forskel i hvad der er bestilt, og hvad der er leveret, meddeles Hjælpemiddeldepotet dette
Begge dele gøres på: hjaelpemiddeldepotet@naestved.dk
5.0 Katalog
At der er nemt tilgang til småhjælpemidler og hjælpemidler til støttestrømper
Ergoterapeuterne vurdere hvilke hjælpemidler der er egnet til den enkelte borger.
Ved behov for andre hjælpemidler, end de som er tilgængelig på det lokale depot, skal der anmodes via Nexus til visitationen.
Se evt her for vejledning til hvordan der anmodes.