NØDKALD - Ændring af vejliste - NÆ

Fremgangsmåde

Kun Hjælpemiddeldepotet har ret til at ændre i vejlister og nødkaldslister!

1.0 Indmeldelse af ændringer
Teamleder har ansvar for at indmelde ændringer i distriktets vejlister. 

Indmeldelsen sendes til Hjælpemiddeldepotet på mail: hjælpemiddeldepotet@naestved.dk, ved at anvende et udfyldt skema: Geografisk tilretning af teams

Dokumenttype: Instruks
Gældende for: Center for Sundhed og Ældre
Faglig målgruppe: Teamledere
Udarbejdet af: Helle Janni Sztuk
Godkendt af: Helle Janni Sztuk
Faglig ansvarlig: Hjælpemiddeldepotet CSA
Godkendt: 2025-05-08 00:00:00
Gældende:
Revisionsansvarlig:
Revision: 2027-05-08 00:00:00
Version: 1
Lovgrundlag:
Standarder:
Søgeord: