Velfærdsteknologi - Digitalt besøg
Support på Vitacomm
Send mail til
servicedesk@oivahealth.dk
Ring til supporten på
88449999
Planlægning af Digitalt besøg
- Åben borgerens kalender
- Planlæg ydelsen ved at trække ydelsen fra listen ind i borgerens kalender. Du bliver nu bedt om blandt andet at definere besøgstypen øverst
- Under type klikker du dropdown menuen frem og angiver, om besøget er et telefonopkald eller et skærmbesøg.
- Udfyld resten af de nødvendige felter for at gemme besøget og færdiggøre planlægningen.
Borger login
- Tryk på Vitacomm ikonet
- Tryk på "Vælg lokation" og vælg Næstved Kommune
- Vælg "Jeg er Borger / Pårørende", hvis denne ikke allerede er synlig
Brugeroplysninger til login af borger (eks. Bjørn Olsen, født 1945)
- Brugernavn: Fornavn + fødselsår (eks: Bjørn1945) (Stort begyndelsesbogstav)
- Adgangskode: To første bogstaver i fornavn + to første bogstaver i efternavn + fødselsår (eks : Bjol1945) (Stort begyndelsesbogstav)
Medarbejder login
- Tryk på Vitacomm ikonet
- Tryk på "Vælg lokation" og vælg Næstved Kommune
- Vælg "Jeg er medarbejder", hvis denne ikke allerede er synlig
- Vælg "Næstved Kommune"
- Sæt flueben i "Husk dette valg"
- Tryk på OK
- Skriv dit vanlige "jx" brugernavn
- Skriv din tilhørende kode til dit "jx" brugernavn
- Tryk på "Login"
- Du er nu logget ind i Vitacomm. Det vil du fortsætte med at være, til du aktivt logger dig ud.
- Har du ikke været logget ind i Vitacomm før, skal du bekræfte din identitet med NemID.
Genstart af tablet
Hvis du oplever problemer med en tablet, prøv da at genstarte den.
Det gøres ved at holde "Sluk/Tænd" knappen inde samtidig med "Skru ned" knappen. De skal trykkes på samtidigt.
Når en grøn knap med teksten "Genstart" kommer frem, trykker du på denne. Tabletten genstarter og vil starte op automatisk i låst tilstand med Vitacomm ikon på skærmen.
Er problemet stadig ikke løst byttes tabletten til en ny fra jeres lokale lager.
Hvis borger af en eller anden grund ikke længere har behov for skærmbesøgsløsningen afhentes skærmkittet og placeres i jeres lokale lager.
Inden skærmen henligges skal den rengøres og borger skal logges ud af Vitacomm. På den måde kan skærmen hurtigt tages i brug igen af en ny borger.